?

Log in

No account? Create an account

kievcityproject


Киевские проекты: как обустроить город


Підсумок Марафону заяв
harmyk
Оригинал взят у harmyk в Підсумок Марафону заяв
От і настав час підбивати підсумки Марафону заяв.

Звіт по Марафону я розділив на 3 частини:
1. Фотопідсумок: На фотоколажах, виконаних у форматі “було-стало”, я продемонструю найпромовистіші результати звернень до влади.
2. Висновки та детальна статистика по Марафону: Ми побачимо, наскільки ефективно міські служби реагують на звернення, і чи варто взагалі використовувати такий метод тиску на владу.
3. Мануал з написання звернень: Я розроблю покрокову інструкцію - що і як треба робити, аби досягти результату із вирішення різного роду проблем, а також, поділюся корисними порадами та надам шаблони звернень.

Якщо ви вперше читаєте про експеримент "Марафон заяв", ознайомтеся з цим дописом:
Марафон заяв: експеримент, що зробить місто кращим
195803_600

Якщо коротко: протягом місяця звичайний громадянин намагається вирішити міські проблеми, які трапляються на його шляху. Але він, тобто я, не має жодних повноважень, окрім права писати до влади звернення та заява. Марафон заяв стартував у листопаді і зараз, коли я отримав якомога повніші результати по своїм зверненням, презентую вам підсумок експерименту.

Почнімо з фотопідсумку Марафону. Сподіваюся, із кожним колажем ваш ентузіазм і віра в те, що багато чого можна змінити власними силами, посилиться.

Дірки на тротуарі на мосту вул. Раїси Окіпної. Усього було десь 5 дірок. Декілька звернень та скарга змусили “Київшляхміст” зробити ямковий ремонт.


Виборзька 55. Вистачило лише одного звернення, аби підняти цей дорожній знак. ДАІ відреагувало дуже оперативно.


Виконанням цього звернення мене відверто здивували. Я був впевнений, що мене пошлють. Ну просів трошечки люк на тротуарі, це ж навіть не на дорозі. Пішоходам особливо не заважає, люк не аварійний, не хитається… Виявляється, Київводоканал чудово вміє піднімати просівші люки. Просто їх треба добряче попросити. Три звернення і скарга зробили свою справу.


Леонтовича 7. Нахабна реклама прибита гвіздками до дерев (на двох деревах з обох сторін, усьго - 4 великі реклами). Прибрані після заяви та скарги.


Плеханова 12-Б. Автобидло дуже захищала свої блокіратори. Мені дзвонила тьотя з жеку і вмовляла прибрати заяву, бо мешканцям під'їзду немає де паркуватися. Тепер замість блокіраторів автобидло використовує сміття.Читати далі...Collapse )

Buy for 100 tokens
Buy promo for minimal price.

Исследование мобильности населения Киева
xan_ua
Оригинал взят у tov_tob в Исследование мобильности населения Киева
Вы наверняка уже слышали о том, что для Киева в этом году будет наконец-то разработана транспортная модель.
Каждый из вас может помочь в ее реализации, заполнив анкету и рассказав о своих перемещениях по городу.

Ссылка на анкету: https://docs.google.com/forms/d/1zfzc3HHRLIkI-qbPCoixfmr3Lq2V_y8JtwE3yGbIxHg/viewform?c=0&w=1

Более подробно о назначении исследования можно почитать здесь: http://bespalov.me/2015/02/13/issledovanie-podvighnosti-naseleniya-kieva/

См. также:
Для чего нужна транспортная модель

Киев. Броварской проспект. Авария водопровода большого диаметра.
dima pilipenko
dima_pilipenko
Оригинал взят у dima_pilipenko в Киев. Броварской проспект. Авария водопровода большого диаметра.
Сегодня в Киеве, 23 января 2015 в 11:50, на пересечении проспектов Освободителей и Броварского, случился прорыв водопроводной трубы большого диаметра. На проспекте Освободителей, в районе металлобазы, образовалось большое озеро, из-за которого практически полностью остановилось движение.



Спустя час - поток воды остановился.

Перехід для людей, а не для краси
harmyk
Оригинал взят у harmyk в Перехід для людей, а не для краси




Тут весь Фейсбук нещодавно був у захваті від проекту чудового активіста Богдана Гдаля з переоздоблення підземного переходу на перехресті вулиць Полярної, Рокосовського та Бережанської. Якщо не бачили - ось суть проекту:





Все в цьому проекті прекрасно, окрім одного: він нікому не потрібний! Більше того, він не тільки непотрібний, а ще й шкідливий. Замість того, аби облагороджувати підземний перехід, варто боротися за створення на тому місці нормального наземного переходу, який буде зручним та безпечним для усіх пішоходів.

Підземні переходи це незручно, і залишати їх варто лише у виняткових випадках, коли іншими способами неможливо організувати безпечне перетинання дороги пішоходами. Людям буде так само незручно користуватися підземним переходом, навіть, якщо його прикрасити стразами Swarowski. Бабусі так само страждатимуть, спускаючись та піднімаючись крутими сходами, їхні ноги так само болітимуть, а голова буде паморочитися від втоми. І милування красиво розфарбованими стінами переходу не полегшить їхнє життя.

Сподіваюся, мені не потрібно вам доводити, що підземні переходи це погано. Є хороший сайт про шкоду від підземних та надземних переходів: zebra.city4people.ru (любителям підземних переходів читати ОБОВ’ЯЗКОВО).

Підземні переходи люблять лише автомобілісти, в яких поїхав дах, та бідні, зацьковані пішоходи, які думають, що це єдиний безпечний шлях перейти дорогу.

Підземні переходи дуже незручні для літніх людей, мам (і тат - знаю по собі) із дитячими візочками, та просто не придатні для використання інвалідами на візках. Спробуйте сісти на візок та подолати підземний перехід!

Подивіться це душераздірающєє відео і переконайтеся, що підземні переходи це страждання для багатьох людей.



Підземні переходи незручні й для молодих, сповнених енергією людей. Інакше, як пояснити, що всюди, де є можливість і перейти під землею, і перебігти по дорозі, молодь часто обирає друге?

Одним словом - вони незручні для усіх без винятків!

У європейських містах взагалі немає підземних переходів, або їхня кількість зведена до мінімуму. Я багато подорожував Європою, і підземні переходи зустрів лише у Польщі (що поробиш - постсоціалістична країна): у Варшаві, поруч із їхньою сталінською висоткою, та у Кракові біля вокзалу.

Та чи можливо на перехресті вулиць Полярної, Рокосовського та Бережанської облаштувати нормальний перехід і забути про це ганебне підземне катування?

То можливо чи ні?...Collapse )

Выделенная полоса для общественного транспорта на Троещину
dima pilipenko
dima_pilipenko
Начну  с цитаты замначальника ГАИ Киева Александр Ткаченко:

«В первый день работы выделенную полосу патрулировали два экипажа ГАИ, которые будут работать там и впредь, контролируя выезд водителей на полосу для общественного транспорта. В первый день инспекторами было сделано 38 предупреждений нарушителям и составлено 4 протокола (штраф за выезд на полосу для общественного транспорта — 510–680 грн)»

Сегодня шестой день работы выделенной полосы для общественного транспорта на проспекте Ватутина. Я за 12 минут насчитал 204 нарушений - это 17 нарушений в минуту!

Смотрите сами:






Магістральні дороги в Берліні та Києві
Урбанрада Києва

Генлан пропонує будувати десятки багаторівневих розв'язок та декілька хордових магістралей, але є сумніві, щодо обгрунтованості цих пропозиції. Сімніви з'являються тому, що такого не має в європейських містах, хоча їх транспорта інфораструкутра на десятки років випереджає нашу.

Я вирішив подивитись, як виглядає вулично-дородня мережа великого європейського міста і порявняти з Києвом.

1. Ось пропозиції нового Генплана, щодо вулична мережа Києва, з великою кількістю розв'язок.



Берлін найбільш подібне до Києва європейське місто - там проживає 3,5 млн меканців. Давайте подивимость, що характерно для вуличної мережі міста Берлін:



Читати даліCollapse )

Бессарабка: вариант решения проблемы заторов
головна
questrum

Схема 1. Магистральные маршруты транспорта.
1) Стрелки - направление движения по улицам.
2) Пунктиры - троллейбусные линии
3) Круги - перекрестки со светофорным регулированием
4) Овалы - наземные пешеходные переходы на нерегулируемых перекрестках и вне перекрестков


16  ноября 2014 года состоялся транспортный блиц-воркшоп "Четыре площади", организованный Советом по урбанистике Киева при поддержке Фонда им.Гайнриха Бьолля. Одной из тем была Бессарабская площадь - ее частично уже обсуждали в контексте пешеходных переходов Крещатика, но не в полном объеме. Среди основных позиций, к которым пришли на воркшопе:

1) сделать улицы Большую Васильковскую и Горького полностью односторонними
2) преобразовать площадь Льва Толстого в перекресток, без кругового движения, создав таким образом пешеходную зону, в первую очередь для организации пересадочного узла у метро
3) перекрыть проезд у ПинчукАртЦентра с организацией здесь пешеходной зоны. Вокруг единого квартала Бессарабского рынка и Бессарабского квартала организовывается кольцевое движение, однако с прямым проездом с Большой Васильковской на Крещатик
4) закрыть левый поворот с улицы Бассейной на улицу Скоропадского
5) поменять местами направление движения по улицам Шота Руставели и Эспланадной или устроить эстакаду для безконфликтного левого поворота с Бассейной на Эспланадную. Автор идеи эстакады - Виктор Петрук.
6) дотянуть троллейбусы №12, 40 до площади Толстого, подведя непосредственно к выходу из метро.

Теперь проанализируем детальней, добавив общие принципы проекта.
Read more...Collapse )

Маршрут з Лук'янівки на Виноградар? Проспектом "Правды", будь-ласка
upic_CastMeAsForumExplorer
stasonxard
Напевно, всі ми, кияни, звикли до значної кількості маршрутів тролейбусів та таксомоторів, що проходять проспектом Свободи. Напевно, немає такого маршруту, що не пролягав повз кінцеву однойменну зупинку між ринком "Виноградар" та тамтешнім лісом.
Однак Виноградар почав розвиватись у іншому місці.ДетальнішеCollapse )

Марафон заяв: експеримент, що зробить місто кращим
harmyk
Оригинал взят у harmyk в Марафон заяв: експеримент, що зробить місто кращим
Сьогодні хочу представити вам експеримент “Марафон заяв”, який триватиме рівно один місяць. Мета цього експерименту - перевірити, що може зробити для покращення благоустрою Києва звичайна людина, не наділена привілеями чи будь-якими повноваженнями, лише за допомогою свого права на подання заяв та інформаційних запитів до органів влади.



    Відправити заяву нескладно, та чи є в цьому сенс? Буде належна реакція від органів влади чи прийде звичайна відписка? Куди саме треба відправляти заяви аби збільшити ймовірність їхнього виконання? Чи можна змінити щось у місті без звернень до депутата та збирання підписів під колективними заявами? Чи реально вплинути на благоустрій міста лише заявами?
    На ці, та багато інших питань ви отримаєте відповіді за підсумками “Марафону заяв”.

    До 30-го листопада я щодня подаватиму велику кількість заяв та скарг про проблеми міського благоустрою у службу 1551 та у різні органи міської влади. Щодня я ходитиму вулицями міста і фотографуватиму порушення благоустрою: вибоїни на дорогах та тротуарах, зламані лавочки, незаконні МАФи, незаконну рекламу, непрацюючі ліхтарі, відсутність дощових стоків, дорожні блокіратори, за допомогою яких автобидло краде землю і так далі... перелік можна продовжувати дуууже довго. Експеримент “Марафон заяв” продемонструє, чи реально побороти ці проблеми заявами.

    Усі порушення благоустрою можна побачити у зручному та красивому вигляді в документі, який я створив спеціально для цього експерименту. Тут актуальна інформація про проблеми та стан їхнього виконання. На момент написання цього допису у документі вже записано 10 проблем і по ним вже подано заяви.

Тут вам і гротескний, повністю іржавий ліхтарний стовп зі зламаною застарілою рекламною конструкцією, яка нагадує Чорнобиль, або місто після бомбардування.



І незаконно встановлені МАФи.


І забуті інформаційні таблички на дорозі.


І дірки на дорозі.


І ще багато чого. Це лише початок! Щодня перелік проблем поповнюватиметься і додаватиметься в документ.

Цікаво, що перші 10 заяв модератор 1551 зареєстрував о 1-й годині ночі у ніч з неділі на понеділок.



    Сумніваюся, але сподіваюся, що вкінці експерименту кожна проблема матиме статус “Вирішено!”.

    Про перебіг експерименту та його результати я розповідатиму у себе в блозі harmyk протягом місяця щопонеділка. Так що заходьте сюди частіше за останніми новинами з паперового фронту.

    Ну що, чиновнички, готуйтеся! Експеримент почався. Скоро на ваших столах лежатимуть стоси заяв, ваша електронна пошта буде завалена інформаційними запитами, а на карті звернень 1551 більше не залишиться жодного вільного місця.



Розкажіть про цей експеримент своїм друзям, зробивши перепост, хай більше людей дізнаються про можливості звичайного громадянина зробити своє місто кращим.


Цикл подсчётов "Ускоряем троллейбусы". Часть 2 (№№29,30,31)
ext_2165581
Продолжаю сравнение оптимальных и действующих графиков троллейбусных маршрутов. Увы, оно далеко не в пользу последних.
Я не знаю, как так можно составлять графики движения - не представляю, от какого фонаря они берут столь странные цифры...
Как и в прошлый раз, особо бредовые показания выделены восклицательными и вопросительным знаком.
В этот раз взял на рассмотрение трансднепровские маршруты Куренёвского депо, которые еще пару лет назад буквально "летали" по своим трассам.
Теперь - смотрите сами.


Ситуация с графиком маршрута №29 (межпик)
Направление: ул. Серова – ст. Зенит (І):

Дистанция Оптимальное время
(данные практ. расчёта)*
Реальное время (данные ресурса kpt.kiev.ua)
ул. Серова (отстой) 3 мин. 3 мин.
ул. Серова – масс. Радужный 8 мин. (ул.Серова – Керченская пл.: 5 мин. – масс. Радужный: 3 мин.) 10 мин.
масс. Радужный – ст. Зенит 11 мин. (масс.Радужный – ул. Лайоша Гавро: 7 мин. – ст. Зенит: 4 мин.) 15 мин.

Направление: ст. Зенит – ул. Серова (ІІ):

Дистанция Оптимальное время
(данные практ. расчёта)*
Реальное время (данные ресурса kpt.kiev.ua)
Ст. Зенит – м. «Петровка» (ЛДС) 4 мин. 5 мин.
м. «Петровка» (ЛДС) (отстой) 3 мин. 3 мин.
м. «Петровка» (ЛДС) -масс. Радужный 12 мин. 15 мин.
масс. Радужный – ул. Серова 7 мин. (масс. Радужный – Керченская пл.: 2 мин.ул. Серова: 5 мин.) 9 мин.

*- с учётом нормального времени посадки-высадки и прохода спецчастей.
Время рейса І: по оптимальному графику 19 мин. / по реальному 25 мин.
Время рейса ІІ: по оптимальному графику 26 мин. / по реальному 32 мин.
Время отстоя:
Ст. Зенит: 0 мин. (используется как промежуточная);
Ул. Серова: 3 мин.
м. «Петровка» (ЛДС): 3 мин.
(Через дефис: оптимальный график / реальный;  выходной день / межпик).

Ситуация с графиком маршрута №30 (выходной день/межпик)
Направление: ул. Милославская – ст. Зенит (І):

Дистанция Оптимальное время
(данные практ. расчёта)*
Реальное время (данные ресурса kpt.kiev.ua)
ул. Милославская – ул. Сабурова 7 мин. 8 мин. / 10-11 мин.
ул. Сабурова – масс. Радужный 9 мин. (ул.Сабурова – ул. Закревского: 7 мин. – масс. Радужный: 2мин.) 12 мин.
масс. Радужный – ст. Зенит 11 мин. (масс.Радужный – ул. Лайоша Гавро: 7 мин. – ст. Зенит: 4 мин.) 15 мин. / 16 мин.

Направление: ст. Зенит – ул. Милославская (ІІ):

Дистанция Оптимальное время
(данные практ. расчёта)*
Реальное время (данные ресурса kpt.kiev.ua)
Ст. Зенит - масс. Радужный 12 мин. / 13 мин. (ст. Зенит – м. «Петровка»: 3 мин. – масс. Радужный: 9мин./10мин.) 15 мин. (4+11 мин.)
масс. Радужный – ул. Сабурова (Поликлиника) 10 мин. (масс. Радужный  – ул. Закревского: 3 мин. ул. Сабурова: 7 мин.) 11 мин.
ул. Сабурова – ул. Милославская 6 мин. 7 мин.
ул. Милославская (отстой по прибытию) 4 мин. / 5 мин. 3-5 мин. / 3-6 мин.

*- с учётом нормального времени посадки-высадки и прохода спецчастей.
Время рейса І: по оптимальному графику 27 мин. / по реальному 35/39 мин.
Время рейса ІІ: по оптимальному графику 28/29 мин. / по реальному 33 мин.
Время отстоя:
Ст. Зенит: 0 мин. (используется как промежуточная);
Ул. Милославская: 4/5 мин. / 3-6 мин.
(Через дефис: оптимальный график / реальный;  выходной день / межпик).

Ситуация с графиком маршрута №31 (выходной день/межпик)
Направление: ул. Милославская – ст. Зенит (І):

Дистанция Оптимальное время
(данные практ. расчёта)*
Реальное время (данные ресурса kpt.kiev.ua)
ул. Милославская – ул. Сабурова 12 мин. 13 мин. / 15 мин.
ул. Сабурова – масс. Радужный 9 мин. (ул.Сабурова – ул. Закревского: 7 мин. – масс. Радужный: 2мин.) 12 мин.
масс. Радужный – ст. Зенит 11 мин. (масс.Радужный – ул. Лайоша Гавро: 7 мин. – ст. Зенит: 4 мин.) 15 мин. / 16 мин.

Направление: ст. Зенит – ул. Милославская (ІІ):

Дистанция Оптимальное время
(данные практ. расчёта)*
Реальное время (данные ресурса kpt.kiev.ua)
Ст. Зенит - масс. Радужный 12 мин. / 13 мин. (ст. Зенит – м. «Петровка»: 3 мин. – масс. Радужный: 9мин./10мин.) 15 мин. (4+11 мин.)
масс. Радужный – ул. Сабурова (Поликлиника) 10 мин. (масс. Радужный  – ул. Закревского: 3 мин. ул. Сабурова: 7 мин.) 11 мин.
ул. Сабурова – ул. Милославская 12 мин. 14 мин.
ул. Милославская (отстой по прибытию) 5 мин. 4-5 мин. / 3-9 мин.

*- с учётом нормального времени посадки-высадки и прохода спецчастей.
Время рейса І: по оптимальному графику 32 мин. / по реальному 40/42 мин.
Время рейса ІІ: по оптимальному графику 34/35 мин. / по реальному 40 мин.
Время отстоя:
Ст. Зенит: 0 мин. (используется как промежуточная);
Ул. Милославская: 5 мин. / 3-9 мин.
(Через дефис: оптимальный график / реальный;  выходной день / межпик).