?

Log in

No account? Create an account

kievcityproject


Киевские проекты: как обустроить город


Previous Entry Share Next Entry
Про проїзд на Сім'ї Сосніних
lyoshko wrote in kievcityproject

Розкрию глибше ідею нової дороги на вулицю Сім'ї Сосніних під мостом. Ідея з'явилась тут.

В чому проблема? Борщагівку розділяє на дві частини проспект Курбаса з швидкісним трамваєм. Майже єдине місце, де можна з центру виїхати на південну частину Борщагівки – кільце на Колібрісі. На в'їзд на кільце постійні затори. Ввечері затор часто доходить до вул. Верховинця, а то й далі.
*фотка
Крім того, для деяких це ще й немалий об'їзд.

Тому пропонується прокласти нову одно/двосмугову односторонню дорогу наступним чином:
*схемко

Що це дасть?

Зменшить час у дорозі для великої частини Борщагівки:
жовтим відмічені райони, куди доїжджати стане швидше з новим проїздом;
синім відмічені райони, яким стане швидше доїжджати до центру з новим проїздом;
ця схема складена за допомогою яндекс-карт з урахуванням, що затор перед кільцем забирає 4 хвилини часу. Насправді, у будні дні ця цифра більша.
*схемко2

Розвантажить кільце Колібріса:
Ввечері з усіх, хто в'їжджає на кільце з центру, 13% авто звертають на Картвелішвілі, 27% авто розвертаються назад в центр. Більшість з них їде саме на південну частину Борщагівки. Завдяки новому проїзду більшість останніх не доїжджатимуть до кільця.

Дозволить запустити новий автобус:
Автобус, який з'єднає Південну Борщагівку (Булгакова, наприклад. Доволі віддалений від усього район), Корольова і Сім'ї Сосніних (де зараз немає ніякого транспорту), міську електричку і 14,15 трамвай (де варто зробити кінцеву цього автобуса).
Всі ці вулиці без заторів. Затори часто лише на Лепсе, але там автобус їде без пасажирів, на розворот.

Дозволить скоротити шлях 69 автобусу:
Історично він звертав з Курбаса прямо на Корольова, а після побудови швидкісного трамваю об'їжджає через кільце Колібріса. У звичайну вечірню годину пік дорога від зупинки Сім'ї Сосніних до перехрестя Корольова/Сім'ї Сосніних займає 10 хвилин. Назад цю ділянку він проїжджає менш ніж за 3 хвилини.
Нова дорога дозволить йому не кружляти зайвий раз (і не стояти в заторах), зекономивши мінімум 5 хвилин.

Як реалізувати цю дорогу?
З'їзд з Курбаса: найкраще прокласти дорогу (односторонню, 1-2 смуги) на місці частини стоянки. Згідно з кадастровою картою, це ділянка Трамвайного і тролейбусного транспорту.
*

Але якщо не вийде там, тоді замість з'їзду використати вулицю Строкача


Її доведеться зробити односторонньою, але гірше не буде, бо: 1) завдяки новій дорозі цей (синій на карті) район виїжджатиме в центр саме нею, а не аж через Колібріс, як зараз; 2) там і зараз проблеми з роз'їздом.


Далі дорога пройде через пустир (зображений варіант зі з'їздом з Курбаса через стоянку)


І заїде під міст. Місця тут достатньо, на око, для трьох смуг. Потрібна одна-дві.


Далі пустирем біля доріжки


Тут проблема: між пішохідною доріжкою і парканом малувато місця.


Можна або посунути паркан, а там якесь господарство пожежної частини, або доріжку.


І така ж історія з парканом самої пожежної частини. Там тільки кущики і дерева, але, певно, краще посунути доріжку.


Далі – виїзд на вул. Пшеничну, якою можна їхати на Південну Борщагівку або на Сім'ї Сосніних, звідки на Микильську Борщагівку а також у центр.

Що виходить:
+Скорочує дорогу багатьом борщагівчанам;
+Дозволяє об'їхати постійний затор перед кільцем;
+Помітно розвантажує кільце Колібріса. Відповідно, затори зменшуються з усіх чотирьох сторін кільця;
+Можливість запустити без заторів швидкі автобуси з Південної (а також і Микильської) Борщагівки до міської/приміської електричок і 14, 15 трамваїв;
+Відповідно, популяризація електрички;
+Нові райони Києва покриваються громадським транспортом (Сім'ї Сосніних, Корольова);
+Економія приблизно 3-10 хвилин пасажирам 69 автобусу;
+Трафік частково переходить з заселених вулиць на промзону вулиці Пшеничної;

–Доведеться позрізати дерева (має компенсуватись зменшенням заторів).

Buy for 100 tokens
Buy promo for minimal price.

  • 1
Ідея дуже класна, і таке рішення дуже необхідне для Борщагівки. Але зі сторони вул.Строкача, на місці пустирю, проектується будівництво торгового центру http://apreldevelopment.com/objects/torgovyy_centr_na_semi_sosninyh/main/ І з іншої сторони дороги, з боку пожежної частини, теж десь на просторах інтернету була інфа про ТЦ. Хоч і на кадастровій карті вказано що земля комунальної власності, мабуть вигідніше буде там торговим центрам!

чудово! значить до цього ТЦ має бути нормальний під'їзд з Курбаса, що ще полегшує нам завдання:)
кудою конкретно проводити дорогу - то вже хай експерти вирішують.

А можно ли вот так запросто провести дорогу под мостом рядом с железкой? не придется ли модифицировть мост с полным перекрытием движения по нему?

а в чому проблема? з протилежної сторони під мостом є дорога, фури їздять. висота достатня (як мені здається). поклав асфальт і їдь:)

Генпланом забудови Боргащівки там передбачався проїзд. І міст будувався з розрахунку проїзду з обох боків. І взагалі по вул.Сім'ї Сосніних мала бути автомагістраль аж до Кільцевої дороги з мостовою розв'язкою і далі на Вишневе, і тоді ніяких заторів взагалі район не знав би.

Перепрошую, але Ваша ідея вже спроектована Київпроектом. Заллишилось дочекатись реалізації.
http://kievgenplan.grad.gov.ua/images/project_plan_borch1.jpg

охти, гарна картинка! але:
1. скільки у середньому нові дороги після появи у Генплані чекають на появу у місті?:)
2. цю міні-дорогу можна запустити і без всих цих намальованих перебудов і прокладань доріг через заводи

а потім можна зі спокійною совістю і меншими заторами "дочекатись реалізації"

Згоден чекати можна довго, а діяти потрібно вже вчора!

По этому проезду у меня есть две новости:
1. Улицу Строкача недавно расширили до полноценных двух полос. Судя по всему, благодаря строительству нового ЖК рядом.
2. По вопросу строительства этого проезда создал петицию https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=293</span>
Прошу всех заинтересованных потратить 2 минуты и подписать.

Вопрос в под мостом. Он строился, судя по всему, без расчёта на автомобильный трафик под собой (вес проезжающих машин, вибрации)?

хехе, ну якщо по мосту їздять машини з трамваєм, знизу 2 гілки залізниці, а з протилежної сторони під мостом фури, то і з цієї сторони витримає:) і там, схоже, місце під дорогу закладене з самого початку

Как вообще успехи? Что-то сдвинулось там с мёртвой точки?

ніяк.
коли восени перекрили на ремонт колібріс, влада не змогла додуматись зробити під мостом альтернативну дорогу.

автомобілісти самі стали їзиди активно під мостом.
але дорога там грунтова. у жовтні це перетворилося на болото, машини стали застрягати, нічого хорошого.

зараз, помойму, і грунтовий проїзд перекрили.
тупість.

Казна шо. :(

Что теперь делать?

дідько його лисий знає:(

  • 1